1.01.2011

Happy New Year 2011!!!!

tup..tap..tup..tap...dah pon masuk taon 2011...honestly, saying that aku sgt sedih nk tggalkan taon 2010. why?? sbb utama..umo aku akan meningkat..dari 20thn jd 21thn..padahal umo aku baru je masuk 20thn on 25th december lps..yela, nt kalo org tgk ic aku lahir thn 1990, xkan la die nk kire bulan tu dh msuk ke blm..msti la they assume as i`m 21 yrs old..ummm..mummy!!!! i can`t believe it i`m now a 21 yr old girl!! young lady already!dgn gaya aku ni sesuai kah jd young lady?? mulai hr ni...aku nk jd mcm lisa surihani..ngeh3x. so, what i`m predict in yr 2011???

  • study!!! insyaallah ..as usual la...study last minute..hehehe..i`ll never promise yg aku nk jd a bookworm bcoz i love study in the last minute! aku siap join group lg ok! hahaha

  • habis study! hahahaha..saat yg aku tunggu2...x sabauuuuuuu!!!! aku nk berambus dr kolej ni cpt2. booorinnggggg kowt! bkn mls blaja but the sight there are not condusive utk study. kalo la suasana die cam kt korea kompim aku rajin study!!! *FUH* betoiii...x tipu....kalo tipu tuhan marah..heeeee

  • having my own car with my own money....can`t wait!! hrp2 impian aku nk beli kete in the end of the year tercapai..bkn x nk tggu keje.tp if aku mampu utk 'bela' kete sndirik why not kan?? penat aku collect duit tau! plus blh la meronggeng sakan time2 cuti for a while aku dpt keje..AMIN.....

  • MONEY MATTERS....!!! money...money...money....aummmm!!! i love money!!skrg bile dpt pegang duit sndri by my own..bru la aku tau betapa seksanya pikir psl duit..so, sempena taon bru ni..aku nk mengamalkan sikap 'berjimat cermat kuasa dua'!! no more belanja sakan like b4.pegi kau setannnnnnn!!! jgn hasut aku lagi....arghhhhhhhhh!!

  • laugh..laugh...laugh!!!! kah...kah...kah...kah...mcm ungka je bunyik...emm..taon ni aku berazam nk jmpa besties aku yg x dpt jmpa last year..cedih....it`s been a long time not seing my rocky..so i`ll make sure impian aku utk adakan slot melodi terhangat gandingan brsama rocky berjaya!! yeaaaahhhh!

  • pencarian jejaka idaman????? haaaaaaa...pentingkah?? hemmm..no comment..!! aku rse pnting sbb umo aku dh meningkat..and yg x pntingnye sbb ia mmg x penah penting dlm idup aku..hua300!!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.