12.31.2010

once in a boys school...euwwww!!!!

hermmmmm...kalo dlu aku cite aku mmg allerged dgn boys, then aku ke girls school..but then, i`ve offered to further my study at one of the boys skool in town which is not far apart from my girls skool..jiran sebelah jer..oh noooo!!!! mmg x penah trpikir utk ke skolah tu eceli..but for my own future, i`ve to deny yg aku ni x blh berhadapan dgn makhluk yg bergelar boys..hehehe..


so, bermula la kehidupan bru aku d skolah tu..kt ctu aku smbung form6 in pure science..bkn x dpt offer ke mne2..but the course given mmg bkn yg terbaik utk aku..kui3x..seems like result spm aku yg amat 'gempak selebriti' tu x melayakkan aku utk apply any science courses..aku sgt2 frustrated time tu sbb aku x dpt kjar cita2 aku utk jd pharmacist even trlibat in any medical field. then, bila di'offered' msuk f6 pure science plak tu, tot that aku kna teruskan perjuangan n that`s the opportunity i`ve to utk kembali ke zaman kegemilangan mcm time UPSR and PMR dlu..praised to GOD aku dianugerahkan otak yg agak bijak tp time SPM dlu aku agak bengong akibat beberape faktor -ve yg mnguasai sanubari..hehehehehe
then, aku dah setkan mind utk study betol2 time ni..aktiviti harian aku cuma study..study n study..mmg x caye la aku serajin ni. usaha aku mmg super duper BOOM! nk mkn intai buku..msuk toilet pon aku hafal biology yg sememangnye fevret aku.


lalu....di cni...bermula la zaman kegemilangan aku sbg seorng student yg dikategorikan amat cemerlang..(ayat perasan)hehehehehe..walupon bkn sume 4.00 flat, tp mostly sume subjek aku dpt highest dlm kls except +math yg aku memang bengap kuasa 3...!!!
since here...aku dh kureng malu kt budak laki..and kt cni jgk la aku start kwn dgn dua ketul makhluk lelaki yg pertama aku penah knl di dunia...hahahaha!! kesian...kire besfren aku la ni...jom knl ngan dorng...    



dari kiri abe long aka serol, jani,aku, nik


pic lame ni kalian..aku xde la plak pic2 lelaki jambu batu ni..WTH aku nk simpan!! eventhough aku tau dey all ade byk koleksi pic aku yg dicuri dlm fon nik n yg diambik secara kandid dlm kls..mybe gmba aku jd mcm dinding x siap kot ble dikandidkan! huh! dua ketul makhluk ni la yg suke copy n paste nota bio n kimia aku....bkn stakat tu je..aku selalu jd mangsa buli mrk sbb aku tau diorng mmg fanatik giler ngan aku..uhuuuuuukk100x


ni plak..mok nik..kwn baik aku aka classmate..
kami bersama2 dibuli oleh dua ketul makhluk di
atas.. hai mok nikkk...lamo x jupo mok nik jaroh!


rocky aka shuhadah ni bestfren aku time form 5 lg...kami
meneruskn perjuangan bersama2 di form6...walaupon x
sekelas, kami saling ziarah mnziarahi..kalo die x dtg
skolah msti hdup aku sunyi sepi sbb byk cite hot
yg aku nk share ngan die..mengumpat,bergosip kami
lakukan brsama2 setelah cukup mklumat dikumpul...hahahaha
tu la betapa pentingnye rocky dlm hidup aku..
bile jmpa die...aku akn gelak 24jam tanpa henti sbb lawak
die blh menggugurkan bulu betis aku secara auto..x perlukan veet
lg ok!

TAMMAT....

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.